Jak získat ČVOP u O2 - zkušenostInformace k ČVOP jsou na stránce
https://www.o2.cz/osobni/197133-stavajici_zakaznik/zruseni-sluzby.html(je potřeba tedy nemít aktivní smlouvu, nemít nezaplacené pohledávky)
Vybízejí tam k zavolání na bezplatnou linku 800 02 02 02 v pracovní době.
Pro získání ČVOP budou chtít číslo SIM karty a nebo (pokud pamatuji správn PUK). Číslo sim karty je vytištěno na samotné SIM kartě a není stejné s vaším telefonním číslem. Takže opsat číslo ze simky.
Po zavolání na výše uvedenou linku je tam automat a zvolil jsem hned první volbu (na klávesnici mobilu stisknout jedničku) dále začne automat číst další možnosti a byla to poslední volba 8, řeklo to, že budu spojen s operátorem. Zdá se, že vše bezplatné, protože jsem měl na SIMce jen asi 1 Kč a nic se neodečetlo.
Operátora požádat o ČVOP číslo a nadiktovat číslo SIM karty (ne telefonní číslo, ale výrobní číslo, které je na SIMce vytištěné).
Bylo mi sděleno, že ČVOP je platné 60 dnů a přijde mi do 24 hodin SMSkou. Přišlo asi během 2 minut.