Propagace na internetu není možná bez neustálé analýzy obsahu konkurence a chování předplatitelů. Obchodníci se proto uchylují k monitorování sociálních médií nebo jinými slovy k sociálnímu naslouchání. Tento proces vám pomůže vytvořit strategii propagace, odhadnout náklady na propagaci a získat představu o aktuálním stavu vašeho koutku.
Jaké užitečné informace lze najít prostřednictvím sledování sociálních médií:
-Statistiky vašich příspěvků na sociálních médiích: lajky, reposty, sdílení.
-Některá klíčová slova: kolikrát byla vaše značka zmíněna v publikacích.
-Marketingová aktivita konkurentů: kanály, frekvence uvolňování obsahu atd.
-Výzkum tematických příspěvků s cílem rozšířit obsahový a reklamní kruh.
Postoplan
https://postoplan.cz je nástroj pro správu sociálních médií, díky kterému budou vaše pracovní dny mnohem strukturovanější a produktivnější. Funkce „Sociální doručená pošta“ shromažďuje komentáře a zprávy z Facebook, které uživatelé zanechali u vašich příspěvků. Už tedy nemusíte přepínat mezi kartami a hledat tyto komentáře sami; vše se zobrazí na jedné obrazovce. Prostřednictvím stejného rozhraní můžete také psát a publikovat odpovědi.
Ve statusu bezplatného Postoplan můžete připojit nespočet účtů pro sledování. Vaše „Sociální doručená pošta“ však bude mít omezení v podobě shromažďování údajů pouze za posledních sedm dní. Mnoho lidí toho tak má dost na to, aby mohli reagovat na požadavky publika, ale vždy se můžete přihlásit k odběru PRO statusu Postoplan. Získáte tak nástroj „Sociální doručená pošta“ bez jakýchkoli omezení a mnoho dalších cenných funkcí služby, jako je výběr hashtagů a možnost přidat k příspěvku více než jeden obrázek