Představte si, že byste byli u zrodu platebních karet.
Představte si sebe, jak dnes na každé platební transakci získáváte malý podíl...
Nyní máte příležitost být na začátku nového globálního byznysu v oblasti technologických služeb, který si klade za cíl zlepšit život ve městech.
Nevyžadujeme žádné poplatky ani závazky. Jen profitujte ze sdílení skvělé služby v rámci Vaší komunity. Je jenom na Vás, kolik času investujete.
Zaregistrujte se a získejte více detailů dříve než ostatní.
Něco málo o mě:
Již řadu let je moje pozornost zaměřena na projekty a vize, které podporují udržitelnost a rovnováhu. Toto mé směřování ovlivnilo výrazně způsob jakým v současné době vedu se svým společníkem celý holding ADLER International, a.s. a také je to důvodem mého veřejného angažmá v celé řadě projektů jako je například
http://www.podnikamebezkorupce.cz, Stipendijní fond RENESANCE, komunitní facebooková platforma I LOve Ústí, humanitární projekty, či celá řada aktivit v oblasti občanského aktivismu. Před lety jsme s mým společníkem uzavřeli dohodu, že budeme dále rozvíjet jenom takové projekty, které přinášejí pozitivní dopad na životní prostředí, prosperitu mezi lidi a současně jsou ziskové. Neboli takové podnikatelské projekty, které jsou ze své podstaty udržitelné.
Něco málo o projektu Join Something New
Před 8 lety jsme přišel za společníkem s vizí, která v době svého vzniku ještě příliš předbíhala dobu. V minulém roce jsme však zjistili, že nadešel čas, abychom naši vizi přetavili do reality. Sestavili jsme projektový team a zajistili financování celého projektu se startovním rozpočtem výrazně převyšujícím částku jednoho milionu USD. Za dobu 18 měsíců jsme se dostali do situace, kdy během dvou měsíců uvolníme celý projekt na trh. Projekt přináší naprostý průlom v obchodování velmi frekventovaných služeb, který denně konzumuje značná část celosvětové populace. Pro rozšíření projektu jsme po vzoru Facebooku využili tzv. komunitní marketing, tady šíření formou známých a přátel, virálně, či formou sociálních sítí. Značná část vygenerovaného obratu bude rozdělena mezi lidi, kteří se zaslouží o celosvětové rozšíření tohoto projektu. To co je podobné s Facebookem je, že nikdy nebude třeba platit za registraci nebo participaci na projektu. Naopak naprosto nový je projekt v tom, že lidé, kteří nemají žádný kapitál, či podnikatelský nápad i tak mohou plně participovat na této průlomové podnikatelské příležitosti. Přicházíme tedy s jakýmsi komunitním podnikáním. Mou osobní motivací na projektu je fakt, že část vygenerovaného zisku bude alokována do Fondu udržitelnosti ADLER, ze kterého budeme moci financovat takové projekty prospívající udržitelnosti, které nepřinášejí okamžitou ekonomickou návratnost.
Na konci listopadu 2012 jsme přistoupili ke spuštění předstartovní fáze, jejímž účelem je vytvořit síť marketérů po celém světě, kteří budou připraveni na startu v okamžiku spuštění projektu. Jsem rád, že se již do dnešního dne připojilo mnoho tisíc lidí z více než 64 zemí. V okamžiku ostrého startu tedy nebudeme startovat z nuly, ale budeme mít rozsáhlou skupinu marketérů, kteří s naší sadou podpůrných nástrojů a technik rozšíří projekt globálně. V okamžiku spuštění projektu a uvolnění informací se každý rozhodne sám za sebe, v jaké míře a zda projekt podpoří. Se znalostí celého kontextu se domnívám, že v okamžiku spuštění projektu dojde k explozi zájmu o účast na projektu. Jediné, co může člověk reálně ztratit v případě aktivní účasti na předregistrační fázi projektu, je ztráta vlastního úsilí.