Alza.cz problém s kontaktovánímAlza se pokouší ztrácet čas svým zákazníkům tím, že neuvádí na řadě míst možnosti jak může být kontaktována pomocí webového formuláře nebo e-mailu.
Chybí na stránce objednávek pod tlačítkem "Potřebuji poradit" i na stránce
https://www.alza.cz/contact , kde je momentálně vidět jen telefon (placené a nepohodlné), WhatsApp (šmírovací aplikace od Meta
https://www.techradar.com/news/whatsapp-data-breach-sees-nearly-500-million-user-records-up-for-sale ). Kontakt chybí také na stránce produktů, kde například by člověk chtěl nahlásit chybu v popisu nebo parametrech produktu.
Jak kontaktovat Alza?A) Zdá se, že zapomněli znemožnit kontaktování formou odpovědí na jejich e-maily související s objednávkami, kde e-mail jde ze schránky sluzebnicek@... (člověk čeká, že to je jen nějaký robot od kterého nedostane odpověď).
Po odpovědi na ten e-mail přijde automatická odpověď informující o přijetí dotazu.
B1) Nahlášení chyby/návrh zlepšení v obchodě:
https://www.alza.cz/contact/others.htm?qgid=66&qid=316B2) Stížnost:
https://www.alza.cz/contact/others.htm?qgid=63&qid=315B3) Ostatní:
https://www.alza.cz/contact/others.htm