V současnosti máme v systému celkem 32 finančních produktů od 9 poskytovatelů, z nichž je tedy většina se standartním zajištěním nemovitostí.
Produkty bez zajištění z trhu pomalu mizí, protože se zhoršuje delikvence a následná vymahatelnost pohledávek.
Neustále pracujeme na rozšíření nabídky, nicméně to není tak snadné. Takový poskytovatel musí splňovat určité parametry bezpečnosti (pro klienta), nesmí zatěžovat klienty jakýmikoli platbami a máme také hranici maximálního RPSN.
K tomu srovnávači.
Server
KamProPenize.cz nedává klientovi údaje na srovnávání v nějaké k tomuto zřízené tabulce.
Pouze mu pošle po propočtu produkty, které svými parametry odpovídají jeho poptávce.
Od začátku existence serveru jsme zadávané údaje podstatně omezili, nicméně díky odměnám poskytovaným na základě
Voucheru je současná forma nezbytná. Nejedná se o rodná čísla či úplné adresy tak bych to neviděl jako nepřekonatelný problém. Získaná data se (už z důvodu objemu používané databáze) odstraňují po uplynutí 6 měsíců v žádném případě se neposkytují třetím osobám (a ani nebudou) jinak než je určeno.
Poskytnutím zadaných údajů třetí osobě se pouze a jedině rozumí zaslání Avíza poskytovateli o novém klentovi. Poskytovatelé chtějí mít možnost sami reagovat na zadanou poptávku takže se jim po jejím zadání klientem (pokud je úspěšná) odesílá automaticky Avízo o takovém klientovi a oni mají možnost okamžitě reagovat, oslovit ho a dodat mu to co sám chce.
Systém je optimalizován tak, aby maximálně krátil časovou prodlevu, šetřil finanční prostředky klienta a produktivním způsobem mu zajistil co nejrychlejší vyřešení jeho potřeby.
Současným problémem v nebankovním financování nejsou už zdaleka poskytovatelé. Ti už v minulosti dostali tolikrát přes prsty, že se už až na pár vyjímek naučili postupovat v mezích zákona a celkem přijatelně slušně.
Největší zlo jsou dnes zprostředkovatelé (ne všichni), kterých je více než 3500 a kteří se mnohdy snaží vydělat za každou cenu.
Takový klient, který má určitou potřebu a nezná problematiku je ideálním cílem. Existuje mnoho různých praktik jak s ním "vyběhnout" z nichž několik popisuje článek (
1. díl,
2. díl).
Primárním cílem serveru
KamProPenize je nabídnout lidem nejenom bezplatnou možnost jak si najít svého poskytovatele sám, ale i přinést jim naopak finančně něco navíc viz
Voucher.
Máme v nabídce i několik forem oddlužovacích technik (ne smluvní oddlužení, které je nesmyslné), které se jako nabídky na alternativní řešení zasílají klientům v případě, kdy se nepodaří systému nalézt požadovanou službu - parametry poptávky jsou nedostatečné.
Zadávání údajů jako je jméno, telefon a email je nutné pro evidenční účely - nemůžeme někomu vyplatit hodnotu Voucheru, když nevíme kdo to je. Zadávání lokality (okresu) je nutné pro častou regionalitu poskytovatelů.
Jako další výhodu spouštíme od následujícího týdne telefonní operátory, kteří budou na základě zadané poptávky telefonicky kontaktovat klienty a budou jim zdarma nápomocni v řešení jejich poptávek a to zejména v případech, kdy jim systém žádnou možnost nenalezne.
Pracujeme též na přípravě mnoha
článků, jejichž účelem bude klienta přesvědčit k důkladnému zvážení jeho úmyslu půjčit si další peníze.
Nebankovní sektor v ČR potřebuje změny, které nelze učinit změnou zákonů nýbrž otevřením nových možností pro klienty.
Pokud máte další otázky, rád vysvětlím.