Pokud zadáte asi 3x špatně přihlašovací údaje do Servis24 zobrazí se zpráva:
Citace:
Přístup k aplikaci Internetbanking byl zablokován, pro odblokování klikněte zde. K zablokování došlo z bezpečnostních důvodů po opakovaném chybném přihlášení. Bližší informace o postupu odblokování naleznete v Nápovědě.
může to po Vás chtít klientské číslo (to je to čím se přihlašujete) a také takzvaný Bezpečnostní kód.
Tento kód vám zaslali po založení bankovnictví servis24, ten papír se jmenuje, pokud se nic nezměnilo, "PROTOKOL O ZŘÍZENÍ UŽIVATELE"
je 8mi místný a některá čísla bude potřeba zadat pro odblokování.
Pokud asi 3x zadáte ta čísla špatně, tak vás to zablokuje permanentně:
Citace:
Váš bezpečnostní kód byl zablokován. Nový bezpečnostní kód získáte na kterékoliv pobočce České spořitelny po předložení průkazu totožnosti nebo na telefonní lince podpory služby.
Naštěstí to lze bezplatně, doporučeně nechat poslat poštou, volal jsem na bezplatnou linku: 800 207 207
a tam říct že potřebuji poslat bezpečnostní kód do bankovnictví (servis24). Ověří rodné číslo, adresu a přihlašovací číslo do bankingu (klientské číslo).
Další variantou je získání bezpečnostního kódu na pobočce, ale to stojí asi 100 Kč !!!
nový bezpečnsotní kód přijd epoštou obvykle do 3 prac. dnů. Mě přišel v úterý dopoledne a žádal jsem telefonicky v neděli asi 22 hodin!!
Od české spořitelny radši dál, drahé služby, lepší je fio, nebo airbank je dobrá