Kaktus a mobilní internetU mobil.cz omezili data takže bylo nutné dobíjet každé dva měsíce alespoň 200 Kč kreditu.
A podle
tohoto diskuzního tématu byl Kaktus co se týče non-stop běžícího internetu za co nejnižší cenu (50 Kč/měsíc) dobrou volbou. Avšak velmi záhy to zrušili a teď se musí tento balíček kupovat manuálně každý měsíc a po vyčerpání 80MB "velkou" rychlostí se internet úplně přeruší a musí se manuálně přes mobil zadat na jejich stránce že chci pokračovat pomalou rychlostí (64kbit/s stahování a 32kbit/s nahrávání). Je to jako naschvál, místo aby se to dělalo automaticky. Je možný i jiný balíček (za 100Kč měsíčně 500MB dat), avšak u něj je problém to, že nejde zpomalit internet ale přeruší internet a chtějí zaplatit nový balíček. Navíc v internetové samoobsluze ani není vidět že je balíček jednorázového internetu aktivní což je dost nepohodlné. Takže co se týče uživatelské přívětivosti používání internetu nejsem spokojen. Internet by měl fungovat bez výpadků a zpomalení by mělo být automatické.
Kaktus SIMKaktus je virtuál T-mobilu a také funguje na T-mobile síti. SIMku jsem si nechal poslat poštou zdarma s kreditem asi 8 Kč:
https://www.mujkaktus.cz/simzdarmaMezitím jsem vypotřeboval kredit na původní SIM kartě za nákupy aplikací na Google Play a za DMS,
viz toto diskuzní téma.
SIM karta kaktus přišla za asi 1-3 pracovní dny, SIM všech velikostí.
Přenos čísla ke KaktusuV mobilu se starou SIM bylo zapotřebí zavolat na automatizovanou telefonní linku a požádat o převod čísla k jinému operátorovi / o číslo ČVOP. Šlo to i z internetové samoobsluhy. Po obdržení ČVOP čísla během pár minut jsem šel do
https://www.mujkaktus.cz/prenest-cislo (možná bude zapotřebí se tam registrovat) a zde zažádal o bezplatný převod mého tel. čísla ke kaktusu.
Asi během 3 dnů přestala být SIM starého operátora funkční a tak jsem vložil do mobilu novou Kaktus SIM a v samoobsluze na
https://www.mujkaktus.cz/moje-sluzby se již aktualizovalo mé telefonní číslo (na to, které jsem si ke kaktusu převáděl)
Dobití kredituDobil jsem kredit (opět přes samoobsluhu viz. odkaz výše) (min. částka 50 Kč a platnost je 1 rok!). Platba kartou, jinak jde dobít
dalšími běžnými způsoby na které jsou majitelé předplacených karet zvyklí (třeba při dobití přes bankovnictví se jako operátor zvolí T-mobile).
Stav kreditu? zavolat bezplatně na číslo *103#
-----
Podpora na Facebooku je přátelská a užitečná, alespoň v mém případě. Kaktus nemá telefonickou podporu!
Zatím nemám důvod k tomu být negativní ohledně Kaktusu, až tedy na změny datových balíčků kde znemožnili automatické obnovení nejlevnějšího 50 Kč balíčku a u samoobnovovacích po překročneí utnou internet dokud si nekoupím dodatečná data což považuji za velmi nešťastné. Radši bych kdyby umožnili jet velmi nízkou rychlostí ale nepřerušovaně.