Je možné, že jeden reklamní článek rozmístěný na více internetových stránek poškozuje webovou stránku, na kterou je z článku odkazováno. (příkladem toho je publikace tzv. PR článků, 1 článek na více webů).
Jde o to, že vyhledávače jako Google může takové články detekovat jako pokus o umělý linkbuilding, nebo také o tzv. podvodnou praktiku ovlivňování pozice www stránky ve výsledcích vyhledávání.
VíceJe proto pravděpodobně lepší publikovat pouze užitečné články na tématicky příbuzné web stránky, a nebo využít odkazy s atributem "nofollow" (< a href = "
http://... " rel = "nofollow" >).
Souhlasíte s tímto? Třeba u mých PR webů došlo k propadu pageranku (již nepoužívaný indikátor kvality webu od Google) a většina publikovaných článků byla publikována i na jiné weby. Možná ale že nevadil duplicitní text ale odkazy z textu, jejichž cílem asi bylo manipulovat Googlem. (linkbuilding)